Sunday 13 September 2015

introduce myself


assalamualaikum :)



aku di kedua sebelah kiri

saje letak gambar masa form 6..menggamit kenangan..hohooo


jadi sebenarnya aku dah jadi blogger dah lama dah.since 2012 and my first ever blog adalah http://dorayakino.blogspot.com/ . so! i am mirza , bachelor in computer animation , 21 years old and before i entered UNIKL MIIT. i was a form 6 student at kuala kangsar perak. yahh i love drawing tapi tak pandai sangat melukis..tak pe kite belajar pelan pelan...hehee

so this is my third sem.rasanya macam aku baru je daftar nak masuk sem satu dulu..cepatnya berlalu.blog ni adalah perjalanan hidup aku untuk subjek figure design untuk sem tiga ni.pape yang berkaitan dengan figure design semua aku masuk dalam blog ni.

entri permulaan yang pendek je soooo lets the journey beginn.....

have a nice day :)



No comments:

Post a Comment