Wednesday 14 October 2015

prepare untuk besok !


assalamulaikum :)

kalau zaman dulu zaman sekolah rendah..zaman pakai tudung senget benget selalu la pegi zoo.zoo taiping la paling selalu sekali pegi..sebabnya paling dekat dengan rumah.kalau buat rombongan pun mesti pegi zoo..nape aeh?heee..aeh..tiba-tiba pulak cerita pasal zoo ni nape..

yelaa..esok kite nak pegi zoo..zoo negara.tak penah lagi pegi zoo negara.penah dulu ada orang tu cakap kat aku..zoo negara tak best sebab binatang dia dah tue tue..aerkk?betoi ke..pandai je dia kan..hahahaa :p

so untuk besok akan betolak dari campus pukul 9 pagi.sebenarnya tujuan utama nye kitorang kena melukis haiwan dekat situ.aku nak lukis apa..aku pun tak taw..zoo negara tu pun aku tak taw rupe dia macam mana.teringin nak tengok panda tapi harga lain kan..adehh..maleh laa kalau harga lain ni :p

macam biasa barang-barang lukisan kena bawak cukup besok.aku bawak jela semua.mana taw nak pakai.ngan pensel warna sekali kena bawak sir cakap.untuk besok semua kelas adalah dibatalkan..hohohoo..sonok nyeee..cadangnya sampai pukul 3 petang..tapi tak taw tengok la cane kan ^ ^ . tak pe nanti aku update apa yang jadi besok aekk :)



saje je letak gambar siang tadi..tak de shooping pun..tengok tengok je lebih.aku beli majalah je satu pastu pegi makan..tu je..hahaha..:P

have a nice day ^ ^



No comments:

Post a Comment