Wednesday 25 November 2015

betta fish plus butterfly


assalamualaikum :)

hari tu aku ada bagitaw yang FINAL PROJECT untuk subject figure design kitorang kena lukis manusia campur haiwan.dan untuk aku..aku pilih betta fish atau dalam bahasa melayu dia ikan laga.aku pilih tu sebab nya ikan laga ni ekor dia lawa.kembang gitu..menawan sangat..hahaa..lagi satu rama-rama sebab kepak dia lawa la kan.

aku nak buat ala-ala ikan duyung yang ada kepak la kononya gitu.dah buat dah sketch untuk final punya.tak taw la sir approve ke tak.jap g nak betul kan balik sebabnya buat cincai cincai je tu.

kena lukis ikan laga dengan rama-rama..masing-masing lima lukisan.nak lebih pun boleh.kalau tak sir tak akan cop lukisan tu.jikalau tak approve makanya tak boleh proceed ke next step.gitulah..



aku tak taw la bagi korang kacang ke tak lukis benda benda ni tapi  bagi aku nak melukis ni pun berejam.untuk aku satu lukisan tu sekali nak shadingya setengah jam lebih jugak lah.

hari tu lukis benda ni semua campur manusia lima lukisan sampai tido pukul lima.bangkit pagi pening..hahhaa



semoga final project figure design ni berjalan dengan lancar.kalau boleh tak mo la tak tido malam dah...letih T-T.rasanya hari-hari buat keje figure ni.lepas habis ni legaaa...
doakan yee ! ^ ^


 have a nice day and happy blogging !

No comments:

Post a Comment