Tuesday 10 November 2015

next project !


asslamualakum :)

baru lah ada mood nak update blog ni.selalu update blog satu lagi je.so the next project for figure design subject is draw a mithical creatures.mula-mula aku tak taw pun apa maksud benda tu.actually benda ni dipendekkan nya la adalah gabungan haiwan dengan manusia.

kalau benda nak senang korang pernah tengok tak cerita percy jackson.yang kawan dia manusia campur kambing kan tak salah aku.haa..macam tu la.

untuk final project ni kitorang kena lukis macam tu tapi dalam imaginasi kita sendiri..maksudnya kalau boleh tak boleh la tengok google ke..setakat rujukan tu bolehla...then..




apa yang aku tengah risau ni.lepas dah siap lukis kena colour pakai water colour.aku memang tak reti mewarna pakai water colour.harap menjadi la nanti..semakin real atau pun seram lukisan tu.makin tinggila markah yang dapat.tak pun ikut tema kita nak buat apa..

aku plan nak ambik mermain dengan butterfly.adela aku try lukis-lukis sikit.tapi sekali tengok cam lukisan budak-budak pun ada.hahaaa.

harap menjadi lah!amin.. ^ ^


No comments:

Post a Comment