Friday, 11 December 2015

i miss him damn much


assalamualaikum 

entry terakhir untuk malam ni.sebenarnya aku nak upsate pasal baby..kucing aku yang lain.tapi bila aku godek gambar dalam laptop aku nampak pulak gambar budak ni.rindu sangat pulak rasanya dekat dia..hmmmm..satu-satunya kucing aku yang baik sangat..tak akan gigit aku even aku buat dia macam mana pun.. T-T




my bambam

16/11/2012 - 28/5/2015

tempat lepak dia memang dalam bilik aku je.selalu meaw lua tingkap sebab nak masuk bilik :')
kuat makan,kuat tido,manja gilaa..hmmmmm

have a nice day korang :)


4 comments: