Wednesday 2 December 2015

debby art


assalamualaikum !

salah satu vlogger yang aku suka sangat sangat tengok lukisan dia ^ ^.tak ingat dah macam mana boleh jumpa dengan chanel dia..nama chanel dia DEBBY ART..tapi serius lukisan dia semua comel-comel dan cantik.dia selalu lukis kartun-kartun disney.lukis pandai makeup pun pandai..tengok alatan lukisan diaa...menawan hati nurani betul lahh

tak pasti la dia orang mana..itali kot..kot la..betul ke tak..tak pasti laa..tapi memang dah lama la minat dekat dia.kekadang tu saje je tengok youtube chanel dia sebelum tido.best..tak boring..



ni antara lukisan dia yang paling aku suka...rambut je pun kan..tapi sangat sempurna bagi aku..hahahaa..warna dia cantik giloo..biru biru perpell gituu..pernah try buat..tapi ntah pape aku punyaa..tak sama langsung..

aku pernah try tiru..nak kata doodle bukan doodle..benda apa ntah yang lukis corak-corak sampai penuh satu kertas tu.lupe dah apa nama dia..itu la pertama kali aku try buat camtu tak silap..seronok jugak bila jadi kan :)


yang ni dia lukis..aku try tiru hat ni la.letih aku nak pause setiap saat sebab nak tengok cane dia lukis punya pasal.kalau nak harap aku buat sendiri..tak la kot..sebab ada yang try buat sendiri sampai sekarang tak siap-siap lagi..hmmm !


yang ni yang aku cuba buat..memang nampak corak yang sama la dengan atas sebab aku tiru sebijik sebijik..hihii..mana yang nampak tak sama tu sebab aku tak sempat nak tiru je..aku ikut dari youtube kan..letih nak pause pause kan video tu..

ni link kalau nak pegi usha usha youtube chanel dia...



debby art :)

i hope u have a wonderful wednesday ^ ^


No comments:

Post a Comment